خرید خانه در مهرشهر، گوهردشت و عظیمیه کرج با 2 و نیم میلیارد تومان

تهران (پانا) - خرید ملکی با متراژ معمولی در مناطق مطرح و خوب کرج سرمایه زیادی می‌خواهد اما بررسی‌های پانا نشان می‌دهد با سرمایه حدود 2 و نیم میلیارد تومان هم می‌توان در مناطقی مانند عظیمیه، گوهردشت و مهرشهر کرج که از مناطق خوب و متوسط رو به بالای کرج هستند، صاحب خانه شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خرید خانه در مهرشهر، گوهردشت و عظیمیه کرج با 2 و نیم میلیارد تومان

در شرایطی که خرید ملک در پایتخت سخت شده و بسیاری از مستاجرین به حاشیه‌های تهران مهاجرت کرده‌اند سرمایه‌گذاران نیز فعالیت ساخت‌وساز خود را به شهرهای اطراف تهران از جمله کرج برده‌اند. بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که با سرمایه حدود 2 و نیم میلیارد تومان هم می‌توان در مناطق متوسط رو به بالای کرج صاحب خانه شد اما خانه‌هایی با متراژ پایین و بدون تجهیزاتی مانند آسانسور یا پارکینگ و سال ساختی بالا.

مهرشهر کرج یکی از مناطق محبوب و پرتقاضا در غرب کرج است. این منطقه از شهر که درگذشته یک منطقه ویلایی بود اکنون دارای ساختمان‌های مرتفع است و البته برخی از ویلاهای قدیمی هستند که هنوز تخریب نشده‌اند. مهرشهر در 5 فاز ساخته شده که قیمت ملک در این فازها متفاوت است اما گران‌ترین خانه‌ها در فاز 1 واقع شده است.

با سرمایه 2 و نیم میلیاردی در هر کدام از فازهای این منطقه می‌توان خانه‌دار شد اما خانه‌هایی با متراژ زیر 100 متر و سال ساخت بالا و البته به لحاظ امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری محدودیت‌های زیادی دارد.

گوهردشت یکی دیگر از مناطق شمالی شهر کرج است که قیمت مسکن بالایی دارد و یکی از دلایل این موضوع این است که بافت افرادی که در این منطقه ساکن هستند عموماً بازاری هستند.

با سرمایه حدود 2 و نیم میلیارد تومان در این منطقه می‌توان خانه‌دار شد اما عمدتاً خانه‌هایی با متراژ پایین که مربوط به دهه 80 و قبل از آن هستند. ناگفته نماند خانه‌هایی با سند قولنامه‌ای در این منطقه وجود دارد که با قیمت پایین معامله می‌شود.

عظیمیه هم از محلات شمال شرقی کرج است که به دلیل کوهپایه‌ای بودن آب‌وهوای خوبی دارد و موردتوجه سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان قرار گرفته است.

با سرمایه حدود 2 و نیم میلیارد تومان در این منطقه می‌توان خانه‌دار شد اما خانه‌هایی که سال ساخت بسیار بالایی دارند و تجهیزاتی مانند آسانسور یا پارکینگ ندارد. ناگفته نماند که تعداد آپارتمان‌های به فروش گذاشته شده در این بازه قیمتی در عظیمیه بسیار کم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار