مسئول بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان اصفهان:

با آبرسانی به 400 روستا مشکل آبرسانی استان اصفهان حل می‌شود

شهرضا (پانا) - مسئول بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان اصفهان اعلام کرد یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی استان رفع مشکل آبرسانی به 400 روستا در سطح استان اصفهان است که از این طریق مشکل آبرسانی استان حل خواهد شد که تاکنون در شهرستان های سمیرم، فریدونشهر و نائین عملیات آبرسانی به 97 روستا آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
با آبرسانی به 400 روستا مشکل آبرسانی استان اصفهان حل می‌شود

سرهنگ پاسدار حسن عجمی در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: در سال ۱۳۷۹ به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج سازندگی در مجموعه سپاه و بسیج راه اندازی شد که امروزه فعالیت های آن بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ عجمی گفت: به همت بسیج سازندگی استان ۴ هزار تن قیر به استان اصفهان اختصاص داده شد که سهم شهرستان شهرضا پرداخت و بواسطه آن امروز جاده نسیم آباد شهرضا راه اندازی و جاده بین مزارع پرزان فاز اول راه اندای و فاز دوم آن نیز زیرسازی شده است.

وی افزود: در آینده ۳۴۰ کیلومتر جاده روستایی و هزار کیلومتر مرمت و آسفالت در سطح روستاهای استان انجام خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۳ هزار گروه جهادی در استان وجود دارد، گفت: سال گذشته ۵۰۴ پنل خورشیدی در سطح استان با هدف کمک به صنعت برق کشور و رفع محرومیت مناطق محروم راه اندازی شد.

سرهنگ عجمی گفت: با حمایت های کمیته امداد استان در سال گذشته هزار مسکن محرومین در سطح استان ساخته شد و ساخت ۴۰ هزار مسکن محرومین دیگر نیز در دست برنامه ریزی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰۰ صندوق قرض الحسنه با جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر در سطح استان فعال هستند که در زمینه اشتغال و معیشت، تسهیلات خوبی در اختیار مردم و محرومین قرار می دهند، گفت: امسال هم برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند ارائه تسهیلات قرض الحسنه ای ۱۵۰ میلیون تومانی در حال برنامه ریزی است.

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان گفت: به همت بسیج سازندگی در جهت حل مشکل آبخیزداری استان، تامین 300 هزار هکتار آبخیزداری و هزار رشته قنات در حال برنامه ریزی است.

دانش آموز خبرنگار: سجاد رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار