هم‌صدایی علیرضا قربانی و مخاطبانش در کاخ سعدآباد

تهران (پانا) - علیرضا قربانی پس از برگزاری تور کنسرتهایش در شهرهای مختلف ایران این بار در ادامه اجراهایش در کاخ به روی صحنه رفته است و رپورتوآر اجراهایش را تا تاریخ 20 تیرماه ادامه خواهد داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
هم‌صدایی علیرضا قربانی و مخاطبانش در کاخ سعدآباد

تور کنسرت‌های جدید علیرضا قربانی پس از گذشت بیش از یک ماه از آغاز برنامه‌ها و اجرا در شهرهای مختلف کشور به تهران رسید و این خواننده موسیقی ایرانی پس از چهار سال با علاقمندان خود در تهران دیدار کرد.

علیرضا قربانی پس از تورکنسرتهایش در شهرهای ایران این بار به تهران رسید و پس از چهار سال که آخرین بار در تالار وحدت به روی صحنه رفته بود، این‌بار کاخ سعدآباد را برای برگزاری کنسرت خود انتخاب کرد.

پس از آنکه تور کنسرتهای علیرضا قربانی در شهرهای دیگر با استقبال محاطبان موسیقی مواجه شد او این بار در گرمای شهر تهران میزبان مخاطبان موسیقی شده است و کاخ سعدآباد محل هم صدایی دوستداران علیرضا قربانی با او شده است.

این کنسرت‌ها از ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد میزبان علاقمندان است و طی شب‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

تور کنسرت‌ها که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده بود، در شهرهای گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان و جزیره کیش اجرا شد و به دلیل استقبال مخاطبان در شهرهای مختلف چندین بار نیز تمدید شد.

علیرضا قربانی در شب دوم از اجرای تور کنسرت تهران قطعات هم گناه، پل، پریشانی، شروع ناگهان، لیلا، جز وصل تو، روزگار غریب، بامن بخوان، ارغوان، بوی گیسو، بی گناه و خیال خوش را برای علاقمندان خود اجرا کرد.

علیرضا قربانی مابین اجرای قطعات، دقایقی را نیز به خیرمقدم از حاضرین در این کنسرت‌ اختصاص داد و گفت: در ادامه تور کنسرت پس از شهر‌های مختلف به تهران رسیدیم. از تمامی حمایت‌ها و محبت‌های شما عزیزان نهایت تشکر را دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم لیاقت تمامی محبت‌هایی که به من دارید را داشته باشم.

قربانی یادآور شد که برگزاری چنین رویدادهایی سخت و دشوار است اما توفیق شده است که بتواند برای مردم برنامه‌های مختلفی را اجرا کند و از تمامی عوامل اجرایی این کنسرت نیز تشکر کرد.

این کنسرت با قطعه «شروع ناگهان» آغاز شد و بعد از آن قطعات دیگری از جمله هم‌گناه، من به دستان تو پل بستم، پریشانی، لیلا، میدانی تو، روزگار غریب، حرفی بزن، ارغوان، خیال خوش، بی‌گناه و از خون جوانان وطن خوانده شد.

در پایان این کنسرت، با توجه به درخواست‌های مکرر مخاطبان برای اجرای برخی از قطعه‌ها، قربانی بیان کرد که تمام تلاش خود را کرده‌اند که قطعات خوب موسیقایی را برای این کنسرت انتخاب کنند و به خاطر محدودیتی که در رپرتوار دارند، امکان اجرای برخی از آثار وجود ندارد.

کنسرت‌های علیرضا قربانی به مدت ۱۵ شب دیگر تا ۲۰ تیر در مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار