در بهشت زهرای تهران انجام شد؛

کاشت ۵۰۰ غرس نهال با حضور خانواده شهدا در بهشت زهرا

تهران(پانا)- مراسم کاشت درخت با عنوان "هر شهید یک نهال" ، با حضور خانواده معظم و معزز شهدا و جمعی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در قطعه ۳۲۸ بهشت زهرا انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کاشت ۵۰۰ غرس نهال با حضور خانواده شهدا در بهشت زهرا

طی این مراسم، پدر شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی، ضمن قدردانی از سازمان بهشت زهرا(س) برای توسعه فضای سبز و سنت درختکاری، امر درختکاری را یک امر باارزش در دنیا و ایران اسلامی دانست و بیان کرد: اهتمام هرساله مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در کاشت درخت بیانگر اهمیت درختکاری است.

پدر شهید علی وردی، در ادامه افزود: حال که قرار است به نام ۳۸۰۰ شهید ۳۸۰۰ نهال در بهشت زهرا(س) غرس شود باید از شهردار تهران و مسئولان سازمان بهشت زهرا(س) برای انجام این اقدام ارزشمند که آیندگان هم می توانند از ثمرات آن بهره ببرند قدردانی کرد.

مادر شهید پوراحمد نیز طی سخنانی گفت: بنده و همه مادران شهدا بر خود می بالیم که با پرورش دادن جوانه های زندگیمان و تقدیم کردن آنها به باغ اسلام؛ در حفظ و نگهداری درخت انقلاب اسلامی سهم کوچکی داشتیم و خوشحالیم که با کاشتن این درختان به یاد شهیدانمان جان تازه ای می گیریم.

سعیدی، شهردار ناحیه ۳ بهشت زهرا (س) نیز گفت: درختکاری از جمله وظایفی است که سازمان بهشت زهرا همواره نسبت به آن اهتمام می ورزد اما اینبار خواستیم که این عمل حسنه و ارزشمند به قدوم خانواده معظم شهدا مزین شود.

قابل ذکر است که، در این مراسم نسبت به کاشت ۵۰۰ اصله نهال سنجد، انار، زیتون و دیگر گونه‌ها اقدام شد و پیش بینی شده در مجموع حدود پنج هزار اصله نهال دیگر نیز در ناحیه ۳ بهشت زهرا (س) که نسبت به دیگر نواحی از پوشش فضای سبز کمتری برخوردار است اقدام شود.

در این مراسم پدر شهید آرمان علی وردی، علاوه بر کاشت درخت به نیابت از فرزند شهیدش، یک نهال نیز به نیابت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی کاشت.

خبرنگار دانش‌آموز؛ محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار