معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

کسب مقام دوم توسط آموزگاران استان قزوین در جشنواره عصر جدید یاددهی–یادگیری

قزوین (پانا) - آموزگاران استان قزوین با مشارکت در جشنواره عصر جدید یاددهی و–یادگیری موفق به کسب مقام دوم کشوری و مقام اول استان در مشارکت در بخش شایستگی‌های دیجیتال جشنواره عصر جدید شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام دوم توسط آموزگاران استان قزوین در جشنواره عصر جدید یاددهی–یادگیری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، منیژه تندی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، ضمن تشکر از زحمات و پیگیری اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان و حوزه معاونت آموزش ابتدایی مناطق ۱۴ گانه و مشارکت آموزگاران استان در ثبت تجربیات طراحی های آموزشی خود و تبریک کسب مقام دوم استان قزوین در مشارکت ۹۶ درصدی در این جشنواره اظهار کرد: جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری معلمان آموزش ابتدایی با هدف ترویج گفتمان آموزشی و ایجاد فرصت ارائه توانمندی‌های معلمان در ادامه و تکمیل طرح توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با ایمان به لزوم توانمندسازی معلم، برنامه توانمندسازی شهید حاج ابراهیم همت را با بهره‌گیری از فرایند شبکه‌سازی حرفه‌ای و تخصصی معلمان طراحی و اجرا کرد.

تندی خاطرنشان کرد: به یاری خدا و همت همه همکاران عزیز به‌خصوص آموزگاران دوره ابتدایی، موفق به جاری و ساری کردن یک گفتمان کارآمد و اثربخشی آموزشی و تربیتی در طیف وسیعی از همکاران گرامی استان شدیم.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل گفتمان جشنواره عصر جدید یاددهی و یادگیری را به‌منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی معتبر از یک‌سو و به اشتراک‌گذاری این تجارب علمی و عملی با نومعلمان در آستانه فارغ‌التحصیلی از دانشگاه فرهنگیان از سویی دیگر، طراحی و اجرا می شود.

گفتنی است، زمان داوری جشنواره در مناطق تا پایان خردادماه و داوری و اعلام نتایج استانی هفته اول تیرماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار