کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی شهرستان بوشهر با حضور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر برگزار شد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این کارگاه با اشاره به اهمیت سوادآموزی در دین مبین اسلام اظهار کرد: اولین فرمان خداوند به پیامبر عظیم الشان اسلام، امر بر خواندن بوده است.

میلاد حبیبی‌نیا گفت: داشتن اخلاق حسنه، صبر و حوصله برای آموزش سوادآموز، پذیرش مخاطب و پاسخگویی به سئوالات و کوشش و تلاش مضاعف در جهت رفع ابهامات درسی آنان، از ویژگی های یک آموزش دهنده خوب است.

وی جذب و اهمیت نگهداشت سوادآموزان در کلاس درس را مهم دانست و ادامه داد: توانمندی آموزش دهندگان در تدریس و کلاس‌داری و آگاهی آنان از شیوه‌های نوین یاددهی- یادگیری، یکی از مهم‌ترین دلایل زمینه ساز ایجاد اشتیاق در بین مخاطبان جهت حضور مستمر در کلاس‌های درس است.

حبیبی‌نیا تصریح کرد: حضور به موقع و منظم آموزش دهنده‌ها در سر کلاس درس و پیش از حضور سوادآموزان، پیگیری دلایل عدم حضور و غیبت سوادآموزان در جلسات آموزشی و رعایت ضوابط و مقررات اداری - آموزشی می تواند به موضوع نگهداشت سوادآموزان در کلاس‌های درس کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار