رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش:

بسیج فرهنگیان حامی افرادی است که در مسیر ولایت و شهدا گام برمی‌دارند

تهران (پانا) - رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش گفت به عنوان جبهه انقلاب و دوستداران نظام، خود را مکلف به کمک و حمایت از هر کسی می‌دانیم که در مسیر ولایت و شهدا قدم برمی‌دارد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگیان حامی افرادی است که در مسیر ولایت و شهدا گام برمی‌دارند

عباس ارغوانی در نشست سراسری مدیران بسیج فرهنگیان کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ حدود ۴۰ هزار و در مجموع تاکنون بالغ بر ۲۲۰ هزار شهید، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز، دکتر صحرایی به عنوان نماد بسیج و ارزش‌ها سکاندار وزارت آموزش و پرورش شده که بالاترین وزارتخانه در بین همه وزارتخانه‌ها است. به عنوان جبهه انقلاب و دوستداران نظام، تکلیف داریم که ایشان را در میدان رزم تنها نگذاریم.

رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هر کسی در هر کجا در مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برمی‌دارد و دم از او می‌زند ما پشتیبان او خواهیم بود‌.

وی افزود: به طور کلی، هر کسی در مسیر ولایت و شهدا قدم برمی‌دارد ما خود را مکلف می‌دانیم که از او حمایت کنیم.

ارغوانی با بیان اینکه شنا در استخر که مساحت آن مشخص بوده و شرایط آرامی دارد به مراتب خیلی آسانتر از رودخانه گِلی، طوفانی و پریشان است، خاطرنشان کرد: اوضاع آموزش و پرورش از هر نظر مانند رودخانه وحشی، گل‌آلود و طوفانی بوده و وضعیت آب و هوایی آن بسیار نامناسب است. بنابراین مسئولیت ما حساس و خطیر است.

رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش گفت: همه آنچه در فضای مجازی گفته می‌شود را با بصیرت تمام ببینیم اما تا به یقین نرسیدیم، قبول نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار