توافق 3 جانبه برای انتقال زندان تبریز به خارج از شهر

تبریز (پانا) - رئیس سازمان زندان‌ها و استاندار آذربایجان‌شرقی در نشست مشترک بر انتقال زندان تبریز به خارج از فضای شهری تأکید کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
توافق 3 جانبه برای انتقال زندان تبریز به خارج از شهر

غلامعلی محمدی صبح امروز در نشست مشترک با استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به استان آذربایجان شرقی، عملیاتی شدن مصوبه مولدسازی سران قوا و انتقال زندان تبریز به خارج از شهر است.

رئیس سازمان زندان‌ها خاطرنشان کرد: قانون مولدسازی، راهکارهایی را برای فروش، تهاتر و معاوضه تعیین کرده و ظرفیت مناسبی را ایجاد کرده تا زندان مرکزی تبریز که درحال حاضر در بافت شهری قرار گرفته است به بیرون از شهر انتقال یابد.

وی یادآور شد: هدف این است که براساس ضوابط و مقررات شهری، بهره‌گیری از مصوبه مولدسازی و غبطه بیت‌المال نسبت به ایجاد ارزش‌افزایی، اقدام و در تغییر کاربری مکان فعلی زندان، استفاده حداکثری را از ظرفیت مصوبه مولدسازی داشته باشیم.

همچنین عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: مجموعه دادگستری و زندان‌های استان همدل و همکار با ما هستند و با کمک آنان هیچ وقت احساس نقصان و کمبود نکردیم.

وی افزود: ما به عنوان دستگاه دولتی همیشه در کنار دستگاه قضایی هستیم زیرا این دو مجموعه هر چقدر به هم نزدیک باشد، نتیجه‌اش را مردم در خدمت‌رسانی خواهند دید.

خرّم ضمن تاکید برمصوبه مولدسازی گفت: هدف این است که مجموعه فعلی زندان در آینده نزدیک به محلی مناسب برای استفاده همه مردم تبدیل شود. بنابراین هرکاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم تا اقدامی مناسب و نتیجه درخور و شان مردم استان صورت پذیرد.

طی تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه مقرر گردید کارگروهی متشکل از عوامل استانداری آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز و دادگستری و نمایندگان سازمان زندان‌ها تشکیل شده تا مراحل انجام این توافق را عملیاتی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار