ارشین رضانژاد قهرمان مسابقات آسیایی قایقرانی در آب‌های آرام شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۹ تهران با تجلیل از ارشین رضانژاد دانش‌آموز هنرستان شهید طاهریان که توانست عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی قایقرانی در آب‌های آرام ازبکستان را کسب کند حضور و کسب افتخار دختران ایرانی در میادین ورزشی و علمی با پوشش اسلامی را بیانگر این دانست که حجاب مانع درخشش دختران ایرانی نیست.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ارشین رضانژاد قهرمان مسابقات آسیایی قایقرانی در آب‌های آرام  شد

مجید حسینی فر با بیان اینکه دختران ایرانی همیشه با نمایش حجاب، وقار و متانت که نشانگر شخصیت و هویت دختر اسلامی و ایرانی است در میادین ورزشی و علمی حاضر شدند، افزود: این رفتار به جهانیان به ویژه دشمنان کشور عزیزمان ثابت کرد دختر ایرانی مسلمان می تواند با رعایت حدود دینی در میادین بین المللی هم حضوری مقتدر و عزت آفرین داشته باشند.

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری در خصوص تهذیب، تحصیل و ورزش به عنوان سه انتظار ایشان از جوانان؛ دوره جوانی را دوره اعتلای هویت و شخصیت انسانی و فکری دانست و افزود: یقینا فصل جوانی زندگی انسان ها نقطه عطف تغییر و تحولات و شکل گیری ماهیت و هویت آدمی و بالطبع عامل سرنوشت ساز جوامع است‌.

حسینی فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانش آموزان نخبه در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و علمی به عنوان قهرمانان تلاشگر و سخت کوشان با برنامه ای هستند که مسیر زندگی‌ آنان عبرت آموز خواهد بود.

وی در پایان به جمله کلیدی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص توصیه به دانش آموزان و جوانان که فرمودند: «روحیه‌ امید و تلاش و پیشرفت را همواره در خود افزایش دهید. آینده کشور از آن شما است؛ خود را برای هرچه بهتر ساختن و آراستن آن آماده کنید» اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان امروز که به واقع آینده سازان کشور عزیز اسلامی هستند در هر جایگاه و مقامی که در آینده قرار خواهند گرفت باید بکوشند که با تعهد و دلسوزی برای مردم و عزت میهن عزیز اسلامی قدم بردارند.

در این مراسم که معاون و کارشناسان تربیت بدنی منطقه نیز حضور داشتند، ارشین رضانژاد با تشکر از زحمات والدین، مدیر و معلمان خود که در مسیر ورزش قهرمانی مشوق و همراهش بوده اند، برادرش که خود مربی این رشته است را اولین مشوقش برای حضور در این رشته دانست و افزود: لطف خدا و حمایت اطرافیانم در راه کسب عنوان قهرمانی موثر بوده و مصمم هستم با تلاش بیشتر روزی برای کشورم در مسابقات المپیک افتخارآفرینی کنم.

یادآور می‌شود ارشین رضانژاد دانش آموز ۱۶ ساله هنرستان شهید طاهریان اولین دانش آموزی است که پیش از این توانسته در سن نوجوانی به تیم ملی بزرگسالان دعوت بشود؛ توانست با شرکت در مسابقات آسیایی قایقرانی دختران زیر ۲۳ سال در آب های آرام که با شرکت بیش از ۱۰ کشور در ازبکستان برگزار شد با کسب سه مدال طلا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار