جزئیات ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت قوه قضاییه

تهران (پانا) - سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ از روز گذشته گفت این آزمون جمععه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت قوه قضاییه

علی صدر با اعلام این خبر گفت: متقاضیان ثبت نام در آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در صورت داشتن شرایط لازم باید تا روز دوشنبه مورخ 29 خرداد با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان در هنگام ثبت نام، حق انتخاب صرفاً یک استان با اولویت داوطلبین بومی جهت انتخاب حوزه قضایی محل خدمت را دارند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد فرایند برگزاری این آزمون، گفت: کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 31 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و آزمون در روز جمعه سوم شهریور با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در مراکز استان و شهرستان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

وی از متقاضیان خواست دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار