بازدید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از زنجیره تامین مرغ گوشتی آذربایجان خاوری

تبریز(پانا)- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی از زنجیره تامین مرغ گوشتی آذربایجان خاوری در شهرستان شبستر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از زنجیره تامین مرغ گوشتی آذربایجان خاوری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، سیدمحمد آقا میری از زنجیره تولید گوشت مرغ شرکت کشت و صنعت آذربایجان خاوری(شیرین عسل) که در یک هزار و 300 هکتار از اراضی شهرستان شبستر در حال اجرا هست، بازدید کرد.

این زنجیره شامل یک مجتمع پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت 6 میلیون قطعه، مجتمع مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 360 هزار قطعه در یک دوره، جوجه کشی به ظرفیت 36 میلیون قطعه در سال، کارخانه خوراک طیور به ظرفیت 200 هزار تن در سال و احداث کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت کشتار 100 هزار تن در روز است.

این زنجیره که با سرمایه گذاری 49 هزار و 829 میلیارد ریالی در حال اجراست، برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می کند.

در سفر سید محمد آقا میری به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی او را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار