مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام خبر داد:

تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی در ایلام

ایلام (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی در ایلام خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی در ایلام

جلال حمزه، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در جلسه هم‌اندیشی با مجموعه مدیران اداره کل آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری استان ایلام اظهار کرد: قرارگاه تربیتی و نصیب برابر آموزشی با هدف تعامل بیشتر بین نوسازی مدارس و آموزش‌وپرورش در راستای انجام بهتر امورات تشکیل می‌شود.

وی افزود: نقش اصلی این قرارگاه نیازسنجی، امکان‌سنجی، تنظیم‌گری، تسهیلگری مدیریت درون آموزش‌وپرورش و بسیج ظرفیت‌های سایر نهادها و سازمان‌های کشور برای عدالت تربیتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد: همچنین در این طرح، توسعه فضاهای آموزشی و حذف مدارس سنگی و کانکسی با نگاه ویژه‌ای دنبال می‌شود.

حمزه به طرح مولدسازی اشاره کرد و یادآور شد: در این طرح فروش املاک مازاد و استفاده بهینه از مدارس موجود اجرا می‌شود؛ یعنی اگر مدرسه محوطه‌های اضافی دارد می‌تواند در خارج از ساعات آموزشی به‌عنوان منبع درآمدی برای آموزش‌وپرورش از آن استفاده و درآمد آن صرف آموزش همان منطقه شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به نبود مجموعه ورزشی گفت: این خلأ موجب شده این استان نتواند میزبان مسابقات کشوری باشد.

علی درویشی بیان کرد: در استان ایلام ۱۴ سالن ورزشی برون مدرسه وجود دارد که چهار سالن در شهر ایلام و ۱۰ سالن در سایر شهرستان‌ها قرار داشته که سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی آنها معیوب است و به تعمیر اساسی نیاز دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار