سخنگوی فدراسیون فوتبال:

خانواده‌ها تخلفات مدارس فوتبال را گزارش دهند

تهران (پانا) - سخنگوی فدراسیون فوتبال به خانواده‌ها توصیه کرد تخلفات مدارس فوتبال را علاوه بر نهادهای قضایی به هیات‌های استانی و فدراسیون هم برای برخورد با متخلفان گزارش دهند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها تخلفات مدارس فوتبال را گزارش دهند

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مصوبات این جلسه، گفت: مهم‌ترین مصوبه جلسه بحث اصلاح و به روزرسانی آیین‌نامه مدراس فوتبال بود. با توجه به اینکه در آستانه آغاز فصل تابستان و تعطیلات مدارس هستیم، ضروری بود آیین‌نامه مدارس فوتبال بازنگری شود و اصلاحاتی صورت گیرد. این آیین‌نامه اصلاح شد و و امروز به منظور اجرا به هیئت‌های استانی ابلاغ شد.

اصولی در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین عامل نظارت و کنترل خود خانواده‌ها هستند، اظهار داشت: صدور مجوز توسط هیئت‌ها بر اساس یک چارچوب اتفاق می‌افتد و خانواده‌ها توجه داشته باشند اسامی تمامی مدارس دارای مجوز در سایت هیئت‌های استانی و فدراسیون درج می‌شود.هر مدرسه‌ای که از لوگو فدراسیون استفاده می‌کند، اینطور نیست که مجوز داشته باشد. البته در این رابطه فدراسیون پیگیری‌های لازم را برای برخورد خواهد داشت اما خواهش من از خانواده‌ها قبل از ثبت‌نام این است که حتما نام مدرسه‌ای که ثبت‌نام می‌کنند در لیست مدارس دارای مجوز هیئت‌های فوتبال وجود داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر در مدارس فوتبال دارای مجوز تخلفی صورت بگیرد، باز هم این خانواده‌ها هستند که می‌توانند بهترین نظارت را داشته باشند.خانواده‌ها گزارش تخلفات را قبل از اینکه دیر شود، به هیئت‌ها اطلاع بدهند و حساسیت نشان بدهند و ما در هیئت‌های فوتبال آمادگی دریافت این گزارش‌ها را داریم و از ظرفیت نهادهای نظارتی برای برخورد استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار