آپارتمان 100 متری در کرج چند؟

تهران (پانا) - برای خرید آپارتمان 100 متری در کرج حداقل سرمایه لازم از 2 میلیارد تومان شروع می‌شود اما با سال ساخت بالا و حاشیه‌های شهر کرج با امکانات محدودتر و هرچه تقاضا به سمت مناطق مرکزی کرج می‌رود این عدد جهش بیشتری دارد تا جاییکه در مناطق مرکزی و متوسط کرج حداقل سرمایه لازم 4 میلیارد تومان است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آپارتمان 100 متری در کرج چند؟

با بالا رفتن قیمت ملک سرمایه‌گذاری و تقاضای خرید در بخش مسکن به خارج از پایتخت و البته نزدیک به تهران کشیده شده است. کارمندان و کارگرانی که محل کارشان در تهران است اما زورشان به خرید یا اجاره ملک در تهران نمی‌رسد و درنهایت به شهرهای نزدیک تهران مانند کرج کوچ کرده‌اند. البته منطقه کرج به دلیل نوع آب‌وهوا مورد توجه بازنشستگان هم قرار گرفته است.

برای خرید آپارتمان 100 متری در مناطق حاشیه کرج مانند گلشهر یا گوهردشت سرمایه کمتری لازم است و هرچه به سمت محله‌های مرکزی و بالانشین این شهر برویم قیمت‌ها تصاعدی افزایش دارد.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که برای خرید یک آپارتمان 100 متری در کرج حداقل سرمایه لازم بیش از 2 میلیارد تومان است. متناسب با نوع امکانات آپارتمان شامل آسانسور و انباری و پارکینگ و به فراخور محله این قیمت افزایش دارد تا جاییکه در بهترین مناطق کرج شامل عظیمیه و جهانشهر برای خرید 100 متری حداقل سرمایه لازم از 4 میلیارد تومان شروع می‌شود.

نمودار مسکن کرج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار