فرماندار اسلامشهر عنوان کرد:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با تلاش برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال میسر است/فیلم

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در همایش آشنایی با صادرات پوشاک، کیف و کفش به کشور عراق گفت در امر تولید مقوله‌های امنیت، فرهنگ و اقتصاد از ارزش بسیاری برخوردار هستند و در تلاش در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهدکرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با تلاش برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال میسر است/فیلم

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در همایش آشنایی با صادرات پوشاک، کیف و کفش به کشور عراق که در سالن همایش فرمانداری اسلامشهر با حضور تجار عراقی برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: تاکنون بسیاری از ظرفیت‌های مردمی شهرستان اسلامشهر معرفی نشده است ما در شهرستان از تولیدکنندگان بزرگی برخوردار هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شعار‌های اقتصادی مقام معظم‌رهبری در طول دوازده سال، ایشان به موضوع تولید توجه خاص دارند و این موضوع اقتصادی دارای ارزش بسیاری است.

حبیبی تصریح کرد: در امر تولید، امنیت، فرهنگ و اقتصاد از ارزش بسیاری برخوردار هستند و در تلاش در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

در این برنامه مرتضی هدایتی، مدیر مرکز تجاری جمهوری‌اسلامی ایران در نجف اشرف نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر با برخورداری از ظرفیت صادرات در مواردی از جمله،پوشاک، صنایع چوب، و ... در زمینه کفش ورزشی نیز قطب صنعتی در ایران است و امیدواریم در آینده شاهد ایجاد شهرک صنعتی کفش ورزشی در اسلامشهر باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار