رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

مهم ترین هدف از تشکیل میز خدمت رضایتمندی مردم است

تبریز (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش رضایتمندی مردم را مهم‌ترین هدف تشکیل میز خدمت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین هدف از تشکیل میز خدمت رضایتمندی مردم است

احمد محمود زاده گفت: بحث سفرهای استانی در سطح کشور به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها، ایجاد روحیه و انگیزه برای انجام بهتر کارها و تسریع در روند و همچنین شناخت ظرفیت های استان در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انجام می پذیرد که می تواند رونق اقتصادی و تولیدی همراه داشته و با حضور میدانی مسئولین بالادستی سطح وزات خانه ارتباط مستقیم موثری با مردم اتفاق بیافتد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اهداف میز خدمت در سفرهای استانی در دو بعد است که بعد اول بررسی میزان تحقق مصوبات سفر قبلی و شتاب دهی به آنها بوده و بعد دوم اقدامات شایسته به مردم بر اساس تحلیل های سنوات گذشته در جهت رشد و پیشرفت ارائه خدمات است.

وی به بحث ارتباط مستقیم با مردم، فرهنگیان و دانش آموزان که در این سفرها و تشکیل میز خدمت شکل می گیرد اشاره کرد و ادامه داد: رسیدگی به مشکلات جدید در خصوص ثبت نام، نقل و انتقالات، اشتغال، مشکلات اداری آموزش و پرورش و عمومی مطرح است که اگر در داخل استان قابل حل باشد به واحد مربوطه ارجاع داده می شود و مواردی که طی روال عادی قابل حل نیست با اختیارات وزارت خانه رسیدگی و حل خواهد شد.

محمودزاده تصریح کرد: در دفعات گذشته در حدود ۳۰ موضوع مراجعه با فراوانی های مختلف داشته ایم و در این سفر نیز با حضور نماینده تام الاختیار وزیر راهکارها، پیگیری ها، توضیحات و دستورات لازم اتفاق می افتد و رویکرد اصلی این است که با رضایتمندی مراجعین و اقناع مردمی مواجه باشیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین موضوعی که در تشکیل میز خدمت مطرح است سنجش دائمی مصوبات قبلی توسط کارگروه مستقر در امور حقوقی وزارت خانه است، اذعان کرد: این کارگروه در طول سال تمامی نارسایی های تربیتی، آموزشی، خدماتی رفاهی، تجهیزات و ... را پیگیری می کند که تا حدود زیادی حل شده و در هر سفر استانی با تشکیل میز خدمت و طی ارائه کاربرگ هایی به مراجعین نواقصات بررسی و رفع می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت در پایان خواستار بحث فرهنگ سازی موضوع توسط مطبوعات و رسانه میز خدمت و تسری استفاده از این ظرفیت یعنی ارتباط مستقیم و چهره به چهره مردم و مسئولین به بخش های دیگر شد و خاطرنشان کرد: در این صورت بی واسطه مشکلات و دغدغه ها مطرح می شود تا انتظارات منطقی، علمی و به حق مردم از مسئولین اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار