سلاجقه در پاسخ به پانا مطرح کرد؛

ورود سازمان محیط زیست به ارزیابی زیست‌محیطی آرامستان‌های جدید پایتخت

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه اینکه مکاتبات جانمایی آرامستان‌های جدید پایتخت با این سازمان انجام شده است، گفت پیشنهاد مطرح شده از جنبه‌های محیط‌زیستی به‌ویژه در بحث آلودگی منابع آب و خاک بررسی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ورود سازمان محیط زیست به ارزیابی زیست‌محیطی آرامستان‌های جدید پایتخت

علی سلاجقه در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال پانا درباره اینکه ظرفیت آرامستان فعلی پایتخت رو به پایان است و آیا سازمان محیط‌زیست در جریان ارزیابی زیست‌محیطی آرامستان‌های جدید پایتخت قرار می‌‌گیرد، گفت: برای اجرای هر گونه طرحی مخصوصا در کلانشهر تهران، حتما سازمان محیط زیست در جریان کار قرار دارد و سازمان روند کار را پیگیری می‌کند. درباره جانمایی آرامستان‌های جدید پایتخت نیز مکاتبات جانمایی با سازمان محیط‌زیست انجام شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست اضافه کرد: بحث جانمایی آرامستان‌های جدید شهر تهران، از سال‌های قبل مطرح بوده است و اکنون در دستور کار قرار دارد و هر زمان که شهرداری به گزینه نهایی برای جانمایی برسد و به سازمان اعلام شود، ما هم پیشنهاد مطرح شده را از جنبه‌های محیط‌زیستی به‌ویژه در بحث آلودگی منابع آب و خاک بررسی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار