خدمت‌رسانی استخر صدف آران و بیدگل به تمامی شهروندان کاشان و آران و بیدگل

اصفهان (پانا) - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به شرایط اقلیمی شهرستان (گرم و خشک بودن) گفت همواره یکی از مطالبات اصلی مردم این منطقه ساخت و احداث استخر بوده است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌رسانی استخر صدف آران و بیدگل به تمامی شهروندان کاشان و آران و بیدگل

ابوذر فرنژاد افزود: یکی دیگر از عواملی که باعث احداث استخرها در این شهرستان شد، مراجعه شهروندان به شهرهای اطراف جهت شنا و همچنین شنا در حوض های دشت ها و مزارع اطراف بود که خطرات زیادی را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: در سال ۹۱ کلنگ‌زنی مجموعه استخر دوقلوی صدف انجام گرفت، ولی با توجه به کمبود امکانات دولتی و زمان بر بودن، تلاش شد تا با استفاده از مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت ساخت مجموعه استفاده شود که در نهایت اولین استخر دوقلوی شهرستان در منطقه و شمال استان اصفهان در سال ۹۴ توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

در ادامه مالک مجموعه استخر دوقلوی صدف ضمن گلایه از عدم استقبال شهروندان آران و بیدگلی گفت: ۷۰ درصد از مراجعین ما از شهرستان کاشان و شهرها و روستاهای اطراف هستند.

مهدیستاری افزود: جهت رفاه هر چه بیشتر مراجعین از کشور هلند دستگاه «ازن زنی» خریداری شد تا شهروندان مشکلی بابت بوی بد کلر و سوزش چشم نداشته باشند.

وی تصریح کرد: تا جایی که ممکن است سعی کرده ایم تا هزینه ورود شهروندان را با تخفیفات ویژه کاهش دهیم و طی مناسبت‌های مختلف، تخفیفات ویژه ای را برای اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته تا بتوانند راحت تر و بهتر از این مجموعه استفاده کنند.

همچنین مجتبی ارشادیان؛ کارشناس ارشد مدیریت ورزشی بیان کرد: یکی از مزیت های ورزش شنا فراگیر بودن آن است که از سن ۴ سالگی تا سن ۸۰ سالگی می‌توان از این ورزش بهره‌ برد.

وی افزود: این ورزش یکی از سالم‌ترین و مفرح ترین ورزش هاست و باید فرهنگ سازی در مورد آموزش شنا را از سن نونهالی و نوجوانی آغاز کرد.

این کارشناس ورزشی خاطرنشان کرد: مجموعه استخر صدف به غیر از ۶ روز در سال (روزهای تاسوعا و عاشورا، شب های احیا و روز ۲۸ صفر) بقیه ایام به خدمات رسانی خود ادامه می دهد و ️قیمت بلیط نسبت به استخرهای دیگر شهرستان و منطقه کمتر است و شهروندان می توانند بصورت خانوادگی از مجموعه و همچنین از وجود بخش آب درمانی استفاده کنند.

دانش آموز خبرنگار: محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار