١۵ خرداد یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزادمردان است

خلیل آباد (پانا) - شهردار شهرستان خلیل آباد گفت ١۵ خرداد یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزادمردانی است که با نثار خون خویش، نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستمشاهی به وجود آوردند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
١۵ خرداد یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزادمردان است

عباس پاکدل به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ره گفت:حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی منحصر به فرد، تکامل یافته و با اندیشه های بلند الهی بود؛ تلاش های صادقانه ایشان مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سر منشاء تحولات عظیمی‌ در ایران و جهان شد.

وی گفت: فقدان امام خمینی (ره) برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ ای جبران‌ ناپذیر بوده و لیکن آنچه که این غم بزرگ را توانست بکاهد، چیزی جز تداوم این راه بزرگ و پرچم داری آن از سوی فرزند خلف و صالحش حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای (دامه حفظه) نبوده است.

وی افزود: از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش، نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم شاهی به وجود آوردند.

پاکدل گفت: رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت مردانِ راه راستین در فاجعه قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را خدمت همه شهروندان عــزیز و شهـید پـرور خلیل آبـاد تسلیت و تعزیــت عـرض مــی کنم.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار