معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

واگذاری زمین به طلاب خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از واگذاری زمین به طلاب و ساخت واحد‌های مسکونی ویژه طلاب به شکل گروهی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری زمین به طلاب خراسان جنوبی

علیرضا عباس زاده با اعلام این خبر در جلسه مسکن طلاب که در دفتر نماینده ولی فقیه با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: مسکن طلاب در قالب اجرای طرح مسکن ملی برای کسانی که فرم (ج )آنها سبز است مانند دیگر گروه های مردم در بیرجند به شکل آپارتمانی و در سایر شهرهای استان، به صورت ویلایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه گروه های مختلف مردم از جمله طلاب درخواست واگذاری زمین در روستاها را دارند که به دلیل تغییر بافت روستاها، با انجام این کار اعضای شوراها و دهیاری ها مخالف هستند، افزود: بر اساس قانون ملی مسکن واگذاری زمین در روستاها باید طوری باشد که بافت روستاها به هم نخورد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه با موجی از درخواست توسط گروه های مختلف مردم برای واگذاری زمین در روستاها مواجه هستیم، متذکر شد: یکی از شرایط مسکن ملی سکونت پنج سال در مکان مورد نظر برای ساخت مسکن است.

عباس زاده با اشاره به اینکه آمادگی واگذاری زمین برای ساخت مسکن طلاب به شکل آپارتمانی را در بیرجند داریم، ادامه داد: در خوسف هم برای ساخت مسکن ویلایی ، می توانیم زمین به طلاب واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: به 110 طلبه ای که در سامانه برای ساخت مسکن ثبت نام کرده اند،در هر شهر استان به جز بیرجند، زمین برای ساخت مسکن ویلایی واگذار می کنیم.

شایان ذکر است؛ در ادامه این جلسه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و معاون بنیاد مسکن استان هم نظر خود را در این خصوص بیان کردند و در نهایت مقرر شد واحدهای مسکونی طلاب به شکل گروهی و با واگذاری زمین به خودشان ساخته شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار