رئیس کمیته امداد خبر داد:

ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان امسال

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد گفت تا پایان امسال ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان امسال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در دیدار غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا(ع) افزود: تا پایان سال جاری ۵۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: از این میزان ۲۵۰ هزار برای مددجویان کمیته امداد و ۲۵۰ هزار برای اقشار نیازمند و دهک‌های پایین جامعه برنامه‌ریزی شده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ساخت مسکن میان کمیته امداد، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و سپاه، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مسکن، تا پایان امسال مددجوی روستایی بدون مسکن نخواهیم داشت.

بختیاری به اقدامات این نهاد در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت و گفت: ١٩٧۶ فرزند یتیم و ۴۸۲۰ فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت کمیته امداد هستند که ١٩ هزار و ۴٠ حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ١۴٠١ میزان کمک‌های حامیان استان به فرزندان معنوی خود به ۶٣ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان افزایش یافت که نشان دهنده روحیه نیکوکاری مردم این استان است.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: مجموع کمک‌های مردمی در استان چهارمحال و بختیاری در سال ١۴٠٠ حدود ١۵١ میلیارد و ١٠٧ میلیون تومان بوده است که این میزان در سال ١۴٠١ به ١٩٢ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار