عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

سفرهای خارجی مدیران شهرداری تهران چه ضرورتی داشته و خروجی چه بوده است؟

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش عملکرد کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران گفت باید گزارش بدهید که چه ضرورتی داشته که برخی به این سفرها رفته‌اند و خروجی چه بوده است، اگر سفری ضرورت داشته باشد و برای شهروندان تهرانی که هزینه آن را می‌دهند نتیجه داشته باشد قطعا از آن حمایت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سفرهای خارجی مدیران شهرداری تهران چه ضرورتی داشته و خروجی چه بوده است؟

ناصر امانی در واکنش به گزارش عملکرد کمیته سفرهای خارجی از سوی عبدالمطهر محمد خانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: بنده فکر می‌کردم گزارش کیفی‌تر باشد اما کاملا یک گزارش آماری بود و چیزی به اطلاعات ما اضافه نکرد.

ادامه داد: مقایسه آماری سفرها در دهه 90 با 1400 درست نیست. شرایط کشور ما با امروز فرق داشت. تحریم‌ها به این شدت نبود و همه کشورها به ما ویزا می‌دادند. پرسنل آتش‌نشانی را برای آموزش به لندن اعزام کردیم لذا اصلا مقایسه این دو دهه اشتباه است.

امانی گفت: در سفرهای خارجی دو موضوع اهمیت دارد یکی ضرورت سفر و دو خروجی سفر. بنده 10 سال رییس کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران بودم. درباره اعزام مدیران سختگیری زیادی داشتیم اما درباره کارشناسان نه، چون کارشناسان برای آموزش می‌رفتند اما مدیران اغلب برای بازدید از نمایشگاه‌ها میرفتند و گزارش قابل توجهی به ما نمی‌دادند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شما باید به ما گزارش بدهید که چه ضرورتی داشته که برخی به این سفرها رفته‌اند و خروجی چه بوده است، اگر سفری ضرورت داشته باشد و برای شهروندان تهرانی که هزینه آن را می‌دهند نتیجه داشته باشد قطعا ما حمایت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار