توسط معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش انجام شد:

تجلیل از معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، از معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

دومین نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه و مدیران مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران (قرارگاه آینده‌ساز) با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سالن همایش‌های معلم اردوگاه استانی شهید محمد منتظری برگزار شد.

در این نشست، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به دلیل چرخش‌های تحول‌آفرین در فعالیت‌های تربیتی توسط اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفت.

از دیگر دلایل این تجلیل شایسته؛ تاکید بر مشارکت محوری دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی، بسترسازی گفتمان‌های تربیتی و قرارگاه‌های تحولی، ترویج سفرهای تربیتی، کیفیت‌بخشی به ساماندهی نیروهای حوزه پرورشی، تقویت فعالیت‌های نماز در مدارس، بهبود کیفی برنامه‌های توانمندسازی مربیان تربیتی، معاونان پرورشی، مشاوران و...در برنامه‌های مستمر، جلب حمایت نهادهای برون‌سازمانی در تقویت برنامه‌های تربیتی و ارتقا فعالیت‌های مشاوره‌ای درراستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان شد.

در این نشست که برای دومین بار برگزار می‌شود، با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و همکاری دوجانبه با آموزش و پرورش، در کارگروه‌های تخصصی مسائل مربوطه مورد نقد و بررسی قرار گرفته و برای آن راهکارهای عملی با کمک دو طرف در نظر گرفته می‌شود.

شایان ذکر است؛ مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حجت الاسلام علی نوری معاون سازماندهی و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک و نوجوان نیز در دومین نشست قرارگاه آینده‌ساز حضور داشتند.

همچنین محمدصادق باطنی طی یک کارگاه تخصصی به موضوع سواد رسانه‌ای و ابعاد مختلف آن در جامعه و بخصوص تاثیر رسانه در میان نسل نوجوان و دانش‌آموزان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار