معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

بزرگترین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی، جشنواره امید فردا است

کرج (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و رئیس دبیرخانه اجرایی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا عنوان کرد جشنواره امید فردا بزرگترین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی جشنواره امید فردا است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی، جشنواره امید فردا است

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: جشنواره امید فردا بزرگترین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور است که بالغ بر ۷۰ هزار اثر در ۸۰ گرایش ادبی، نقد، دستی تجسمی، آوایی، رسانه و فضای مجازی، نمایشی و رشته های همگانی در این جشنواره حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۲۰ نفر از همکاران در قالب کمیته های اجرایی و کمیته داوری در مرحله منطقه ای و استانی وظیفه تجمیع آثار را بر عهده داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان بیان کرد: امسال برای اولین بار و پس از ۳ سال از شرایط کرونایی ، این جشنواره به صورت حضوری برگزار گردید.

فتح الهی در ادامه اظهار کرد: 600 رتبه برتر استانی در سطوح متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان شرکت کرده بودند که مطابق شیوه نامه ارسالی از سوی دبیرخانه کشوری، تعداد ۲۲۰ نفر از نفرات برتر مقطع متوسطه دوم و هنرستان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در پایان متذکر شد: تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر نتایج مرحله استانی جشنواره امید فردا منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار