رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلوگاه:

ریشه درخت یک ملت میراث فرهنگی است

گلوگاه (پانا) - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گلوگاه گفت میراث فرهنگی همانند ریشه‌های تنومند درخت هویت یک ملت و یک تمدن است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ریشه درخت یک ملت میراث فرهنگی است

به مناسبت هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه ها، اعضای انجمن میراث فرهنگی و گردشگری سازمان دانش آموزی شهرستان گلوگاه با رییس و کارکنان اداره میراث‌فرهنگی شهرستان گلوگاه دیدار کردند.

فرهاد مجیدزاده رییس میراث فرهنگی گلوگاه در این دیدار گفت: موزه ها نیز هویت فرهنگی یک شهر هستند؛ بنابراین وجود موزه ها در شهرها اهمیت فراوانی دارد.

مجیدزاده عنوان کرد: پژوهش در زمینه میراث فرهنگی و تاریخی، مراقبت از آثار و اشیای تاریخی و مرمت بناهای تاریخی از مهم ترین وظایف ادارت میراث فرهنگی در نقاط مختلف کشور است.

وی بیان کرد: یکی از آسیب های مخرب در عرصه میراث فرهنگی، پدیده وندالیسم یا آسیب رساندن به آثار تاریخی است که انتظار من از شما آن است که با توجه به رسالت انجمن خود، برای کاهش و از بین بردن این رفتار ناپسند تلاش کنید.

در این دیدار، فاطمه عموزاد و امیرعلی موجرلو از همیاران میراث فرهنگی و همیاران میراثک گزارشی از فعالیت های خود در زمینه معرفی میراث فرهنگی و طبیعی کشورمان پرداختند.

در پایان، دانش آموزان با اهدای هدایایی هفته میراث فرهنگی را به رییس و کارکنان این اداره تبریک گفتند.

دانش آموز خبرنگار: معصومه کلبادی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار