خسارت سیل به ۸۰ روستای استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از وارد شدن خسارت به ۸۰ روستای این استان در اثر جاری شدن سیلاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خسارت سیل به ۸۰ روستای استان اردبیل

مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به بارش سنگین باران در تمام شهرستان‌های استان اظهار کرد: در اثر سیل خسارات زیادی به روستاها، مزارع کشاورزی و واحد‌های پرورش ماهی وارد شد.

وی افزود: بارش‌های سیل‌آسا موجب وارد شدن خسارت سنگین به ۶۴ روستای مشگین‌شهر و تعدادی واحد پرورش ماهی در روستای کنگرلو و تعدادی مزارع کشاورزی و احشام و باغات شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت بحران از جمله عوامل راهداری و هلال احمر در مناطق آسیب‌دیده از سیل برای امدادرسانی به سیل‌زدگان در حال فعالیت هستند.

خدمتی گفت: سیل در شهرستان انگوت به ۱۱ روستا خسارت زده و موجب مسدود شدن راه‌های ارتباطی شد، در شهرستان کوثر نیز پنج روستا خسارت دید و در شهرستان پارس‌آباد هم سیل باعث مسدود شدن مسیر کانال‌های آب شد.

وی تصریح کرد: بر اثر جاری شدن سیل پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم تخریب و موجب مسدود شدن این جاده شده که برای حل این مشکل اکیپ راهداری با تمام قوا در حال فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل اظهار کرد: احداث ساختمان، خانه و واحد‌های پرورش ماهی در مسیر سیلاب باعث خسارت دیدن این اماکن در مواقع بحرانی جاری شدن سیل می‌شود که لازم است مسیر سیلاب آزاد گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار