رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

روابط عمومی آیینه تمام‌نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت روابط عمومی آیینه تمام‌نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی آیینه تمام‌نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از مسئول روابط عمومی سازمان دانش آموزی تقدیر بعمل آورد.

محمود رجبی پور ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، عنوان کرد: روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع است، وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است، گفت: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

رجبی پور افزود: امروزه روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

وی گفت: اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به کارشناسان وفعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و هم‌زبانی" فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

در انتها با اهداء لوح تقدیر از حنظله جعفری قدر دانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار