آزمون ورود به حرفه مهندسان، معماران تجربی و کاردان‌های فنی در ۱۷ شهر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، خبر داد و عنوان کرد‌ این دوره از آزمون‌ها به شکل تستی و برای مهندسان، معماران تجربی وکاردان‌های فنی تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون ورود به حرفه مهندسان، معماران تجربی و کاردان‌های فنی در ۱۷ شهر برگزار می‌شود

به گزارش وزارت راه وشهرسازی، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان از برگزار آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به اینکه این دوره از آزمون‌ها به شکل تستی و در ۷۱ شهر و ۹۲ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی برای صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا، کاردان‌های فنی در ۶ رشته و معماران تجربی برگزار خواهد شد. همچنین، در این دوره، آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی و دو آزمون تخصصی شامل طرح و اجرای گود، پی و سازه، و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی نیز برگزار می‌شود.

مانی‌فر ادامه داد: در این دوره از آزمون‌ها در مجموعه حدود ۱۶۴ هزار مهندس، یکهزار و ۲۰۰ کاردان و یک‌هزار نفر معمار تجربی شرکت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار