در آیینی به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

۱۲۱ نفر از اعضای سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

یاسوج (پانا) - در آیینی به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، ۱۲۱ نفر از اعضای سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۱ نفر از اعضای سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که با حضور معاون منابع توسعه و سرمایه انسانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مربیان و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی و دیگر مدعوین برگزار شد، ضمن تبریک 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: یکی از نهادسازی‌های خوب در جامعه، با شکل‌گیری سازمان دانش‌آموزی اتفاق افتاده است و ازآنجاکه دانش‌آموزان بخش وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، وجود این نهاد بسیار سنجیده، می‌تواند زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم کند.

سید نظام مرادی افزود: سازمان دانش آموزی برنامه های خود را در قالب جشنواره های فصلی با محوریت ایام الله ها و مناسبت های ملی و مذهبی، درقالب فعالیت های تشکیلاتی و جمعی در فصل های مختلف سال و با حضور پیشتازان و دانش‌آموزان در طرح ریزی و برطرف کردن موانع و مشکلات استان برگزار می کند.

وی بیان کرد: سازمان دانش آموزی با پرداختن به آموزه های تشکیلاتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، رسانه ای و دیگر عرصه ها، دانش آموزان را برای عبور از مراحل پر فراز و نشیب زندگی آماده می سازد.

مرادی با اشاره به مجموعه های که ذیل این سازمان فعالیت می کند، گفت: خبرگزاری پانا، فرصتی تکرار نشدنی برای هر دانش آموز علاقه مند به رسانه است که سازمان دانش‌آموزی آن را فراهم کرده است، مجلس دانش آموزی به آموزش و هدایت دانش آموزان توانمند به سمت و سوی مسئولیت پذیری در سطح کلان ملی می پردازد و مجامع اعضا و مربیان، نماد همبستگی مربی و متربی در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار