اردوی زیارت اولی‌ها بستری مناسب برای تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، اردوی زیارت اولی‌ها را بستری مناسب برای تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارت اولی‌ها بستری مناسب برای تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان است

علی مطهری در آیین اعزام دانش آموزان دختر استان آذربایجان غربی به مشهد مقدس در قالب اردوی زیارت اولی ها، گفت: همه برنامه های فرهنگی و اجتماعی بخش پرورشی نظام تعلیم و تربیت نیازمند بسترسازی های مختلف هستند که اردوهای دانش آموزی یکی از بهترین و پرمحتواترین بسترها برای تحقق این مهم به حساب می آیند.

وی در خصوص اردوی زیارت اولی‌ها و حضور دانش آموزان در مشهد مقدس نیز گفت: اردوهای زیارتی با برنامه ریزی های پرمحتوا یک بستر مناسب و عملی برای تعمیق باورهای دینی، مذهبی و اعتقادی دانش آموزان است.

مطهری گفت: سند تحول بنیادین به عنوان سند مادر و نقشه راه فعالیت‌های آموزش و پرورش به موضوع تعمیق باورهای دینی اشاره و تأکید دارد، برنامه ریزی های مختلفی برای اجرایی شدن این مهم توسط متولیان نظام تعلیم و تربیت صورت گرفته و در برنامه‌های راهبردی معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی کشور موضوع اعزام دانش آموزان به عتبات عالیات و زیارت ائمه اطهار مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: تعداد 2 کاروان و 180 نفر سهمیه دانش آموزان استان آذربایجان غربی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای اردوی زیارت اولی ها است، امروز کاروان دختران به تعداد 84 دانش آموز و 6 مربی در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می شوند. کاروان دانش آموزان پسر نیز بعد از امتحانات به این اردوی زیارتی اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار