اصغر باقرزاده تشریح کرد؛

عزاداری هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی در مساجد همجوار همزمان با شهادت رئیس مکتب تشیع

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد به منظور لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، در شب شهادت رئیس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع)، هیئت های مذهبی دانش آموزی مدارس در مساجد همجوار به عزاداری می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
عزاداری هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی در مساجد همجوار همزمان با شهادت رئیس مکتب تشیع

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: مخاطب این برنامه دانش‌آموزان، معلمان والدین و هیئت امنا و اعضای مساجد محلی هستند.

وی افزود: به منظور لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در نظر است در شب شهادت رئیس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی مدارس در مساجد همجوار به اقامه عزا بپردازند؛ همچنین در روز شهادت آن امام همام از ساعاتی پیش از وقت فضیلت ظهر، همین مدارس میزبان هیئت امنا و اعضای مسجد محل هستند و پس از برگزاری مراسم عزاداری، نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت امام جماعت محترم مسجد در مدرسه برگزار می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اعلام کرد: زمان برگزاری مراسم شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مساجد محل در روز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه و زمان برگزاری مراسم روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مدرسه قبل از نماز ظهر و عصر و اقامه نماز در روز سه شنبه 26 اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار