نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی:

مجلس و دولت برای حل مشکلات معلمان همدل و هماهنگ هستند

یاسوج (پانا) - نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت مجلس و دولت برای حل مشکلات معلمان وارتقاءکیفی نظام تعلیم وتربیت همدل و هماهنگ هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس و دولت برای حل مشکلات معلمان همدل و هماهنگ هستند

آیین تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان اداره آموزش وپرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش وپرورش استان، رئیس دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در اردوگاه فرهنگی تربیتی آبشار یاسوج برگزار شد.

نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این آیین با گرامیداشت مقام معلم گفت: معلمان با تلاش بی وقفه برای بالندگی و رهایی انسانها از جهل می کوشند که شایسته تقدیر هستند.

مهدی روشنفکر با بیان اینکه نقش معلمان در پرورش و تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی نقشی مهم و تاثیرگذار است، خاطر نشان کرد: آینده کشور به دست معلمان رقم می خورد که مجلس و دولت برای حل مشکلات معلمان همدل و هماهنگ هستند و اجرای نظام رتبه‌بندی بعد از سالها بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در همین راستا بوده است.

وی، ترویج روحیه تفکر و خلاقیت، آموزش بر مبنای علم روز و آموزه های دینی و ایجاد امید به آینده، احساس امنیت و آرامش در دانش آموزان را از وظایف خطیر معلمان عنوان کرد.

حسین دولت دوست، رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: تکریم معلمان وظیفه همگانی است و معلمی جلوه‌ای از ارزش‌هاست، چرا که بیداری و آگاهی جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های معلمان است.

وی تاکید کرد: امروز تربیت دانش‌آموزانی خلّاق، پویا، فعال، پرسشگر، مسئولیت‌پذیر و قانونمند رسالت اصلی آموزش و پرورش است که معلمان آموزش وپرورش استثنایی در حال تربیت و آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه هستند و با روحیه جهادی و تلاش بی وقفه در این راستا حرکت می کنند.

در پایان این آیین از 4 معلم نمونه، 5 معلم بازنشسته،3 اولیا برتر و یک قهرمان ورزشی اداره آموزش وپرورش استثنایی استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار