پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پیامی، بیست و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی را به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزی کشور و خدمتگزارن این تشکل فعال دانش‌آموزی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

در متن پیام محمد خلیل عسکری آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان دانش‌آموزی یک نهاد فرهنگی و تربیتی ارزشمند است که مسئولیت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را با شعار همدلی، همفکری و همکاری برمبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برعهده دارد. مدرسه محوری با نگاه به ارتباط مؤثر ارکان تربیت و حرکت در مسیر پیوند دانش آموز، مربی و خانواده در راستای تربیت دینی یکی از افق‌های ترسیم شده به منظور فعالیت سازمان دانش‌آموزی در مدارس است.

خدا را شاکریم که در یک ساله گذشته بعد از رونمایی از سند تحولی سه ساله‌ «نوجوانان حرم»، سازمان دانش‌آموزی استان فارس با طراحی سبک‌های مختلف اردوهای هویتی، تأسیس باشگاه مهارت و دو فاز از مدرسه فضای مجازی گام‌های موثری در مسیر تربیت اجتماعی دانش‌آموزان برداشته و با اجرای برنامه‌های گفتمانی متناسب با علایق دانش‌آموزان همواره منشأ حرکت‌های دانش‌آموزی نوین در سطح کشور بوده است.

در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ‌تأسیس سازمان دانش‌آموزی لازم میدانم از زحمات تمامی دانش‌آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی، اعضای مجلس دانش‌‌آموزی،دانش‌آموزخبرنگاران پانا، مربیان ،مدرسان و مسئولین سازمان دانش‌آموزی مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش فارس تقدیر کرده و دوام توفیقات ایشان در مسیر تربیت تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دولت مردمی را از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار