رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

قدردانی از زحمات معلمان باید در جامعه نهادینه شود

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آیین تجلیل از معلمان دبیرستان دخترانه نمونه الزهرا گفت قدردانی از زحمات معلمان باید در جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از زحمات معلمان باید در جامعه نهادینه شود

آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه الزهرا یاسوج با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار بویراحمد، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و جمعی از مسولان و اولیاء دانش آموزان برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این آیین گفت: معلمان با عشق، علاقه و انگیزه کار می کنند که تکریم و تجلیل از آنان باید به یک جریان فرهنگی تبدیل شود.

سعید جاودان سیرت توجه به تغذیه سالم و به موقع و ورزش و تربیت بدنی را توصیه کرد و از دانش آموزان خواست برای سلامتی و یادگیری بهتر این نکات را مد نظر داشته باشند.

محمد جمالی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با تبریک هفته معلم بیان کرد: معلمان برای تربیت و آموزش فردایی بهتر برای آینده‌سازان سرزمین عزیزمان ایران تلاش می کنند که زحمات آنان قابل تقدیر است.
کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز تجلیل از معلمان را کاری ارزشمند و ستودنی دانست و گفت: تعظیم در برابر مقام معلم تکریم خوبی هاست.

در پایان این آیین از عوامل اجرایی، دبیران و دانش آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه نمونه الزهرا یاسوج با اهدا لوح سپاس تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار