معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران:

طرح های ملی ورزش با شركت بیش از 200 هزار دانش آموز دوره ابتدایی مازندران اجرا می شود

خبرگزاری پانا : معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت : طرح های ملی ورزش با شركت بیش از 200 هزار دانش آموز دوره ابتدایی مازندران اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ؛سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره كل آموزش و پرورش مازندران گفت: در راستای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در سال تحصیلی 92 - 91 و رشد و ارتقاء فرهنگ دینی ، علمی و ورزشی و بالا بردن روحیه همكاری و تعاون و سلامتی دانش آموزان ، طرح های ملی ورزشی در كلیه مدارس مازندران اجرا می شود.

وی بیان داشت : وسایل ورزشی مورد نیاز مدارس از جمله توپ فوتبال ، بسكتبال ، والیبال ، هندبال ، تشك ژیمناستیك و میز پینگ پنگ نیز به مدارس استان اهداء گردید.

ساداتی اظهار داشت: طرح ژیمناستیك ( ژیمناست ) برای پایه دوم ابتدایی ، طرح شنا ( سباح ) برای پایه سوم ابتدایی ، طرح طناب زنی ( طناورز ) برای پایه چهارم ابتدایی ، طرح پینگ پنگ برای پایه پنجم ابتدایی و دو و میدانی برای پایه ششم ابتدایی اجرا می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: طرح های ملی ورزش با شركت بیش از 200 هزار دانش آموز دوره ابتدایی در بیش از 2 هزار مدرسه اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار