پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با صدور پیامی به‌مناسبت سالروز تاسیس این سازمان از تلاش کارشناسان و مربیان مدارس تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

راویه قاسمی رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان در پیامی از زحمات فرهنگیان و مربیان مدارس تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سازمان دانش‌آموزی نهادی تربیتی در بدنه نظام آموزش و پرورش است که هم‌راستا و هم‌مسیر با آن و بر مبنای سند تحول بنیادین با فراهم آوردن و زمینه‌ سازی برای نقش پذیری اجتماعی، مشارکت فعال و شکوفایی استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان، به رشد و تکامل آنان به سمت هدف‌های والا می‌کوشد.
در این مسیر حضور و مشارکت دانش‌آموزان به عنوان نسلی متعهد و پرنشاط در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز مربیان به عنوان نیروی انسانی متخصص و آموزش‌دیده در آموزش و‌پرورش این نسل از مبانی حائز اهمیت است.
این سازمان با تکیه بر اصل فراهم آوردن بستر رسیدن به حیات طیبه برای دانش‌آموزان، «آموزش مهارت‌های فردی، اجتماعی »، «برگزاری اردوهای هدفمند و مهارت‌محور دانش‌آموزی» و «تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد» را مد نظر دارد و از این راه برای دست‌یابی دانش‌آموزان به فضایل اخلاقی ‌و کمالات انسانی، تقویت روحیه نوع‌دوستی و تعاون، مشارکت فعالانه و دلسوزانه و ایجاد علاقه به فرهنگ اسلامی ایرانی برنامه‌ریزی و فعالیت‌های متنوع دارد.
اینجانب ضمن تبریک بیست و چهارمین سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی، فرصت را مغتنم شمرده از توجه و همیت مدیرکل محترم آموزش‌ و پرورش و معاونت محترم پرورشی و فرهنگی استان زنجان نسبت به این سازمان، کوشش و حضور پرثمر همکاران در سازمان‌ دانش‌آموزی استان، شهرستان‌ها و مناطق، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان، مدرسان، مربیان، پیشکسوتان و دانش‌آموزان عضو تشکیلات پیشتازان و همه‌ی والاهمتان این عرصه در سراسر استان زنجان قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار