بازدید مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از دبیرستان حضرت معصومه نور

نور (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با حضور در دبیرستان حضرت معصومه شهرستان نور با دانش آموزان، عوامل و دبیران این دبیرستان گفت و گو کرد و در جریان فعالیت های این آموزشگاه قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از دبیرستان حضرت معصومه نور

حسین کمالی پس از شنیدن دغدغه های دانش آموزان در دیدار با دبیران با تبریک هفته گرامی داشت مقام شامخ معلم بیان کرد: حضور ما در این مدرسه برای شنیدن و مرتفع کردن دغدغه های دانش آموزان و همکاران فرهنگی است.

کمالی در پاسخ به دغدغه‌های تربیتی دانش آموزان گفت: دانش آموزان را نباید با آدم بالغ چهل ساله مقایسه کرد بلکه باید در حد خودشان دید، نبود شناخت در دانش آموزان سبب بروز این هنجار ها و نا آرامی ها است.

وی عنوان کرد: اگر دانش آموزی دچار فشار های روحی، روانی و مشکلات خانوادگی است ما حق قضاوت و پرخاش نداریم؛ وقتی می‌گوییم معلمی شغل انبیا است یعنی من (دبیر) در جایگاهی ایستاده ام که باید با خویشتن داری، در جهت پیگیری و حل مشکلات دانش آموزان قدم بردارم.

مدیر کل آموزش پرورش استان گفت: تهاجم به دانش آموزان درست نیست و من خواستار این هستم که روانشناسی معلمی و اصول رفتار با دانش آموزان رعایت شود؛ صبر و حوصله مهمترین عنصر برای یک دبیر است، وظیفه ما تربیت است و اگر دانش آموز قرار بود چون انسان ۴۰ ساله بالغ و پخته باشد نیاز به آموزش و مدرسه نداشت.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا امینی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار