کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه‌ای:

حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه، با هدف قرار دادن مجاهدین، زنان و کودکان جنایت علیه بشریت است

تهران (پانا) - کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی با ترور سه تن از رهبران گردان‌های قدس و خانواده و فرزندان مظلوم و بیگناه‌شان و همچنین تعدادی از جوانان رشید فلسطین جنایتی دیگر را در صفحه تاریخ جنایی خود ثبت کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه، با هدف قرار دادن مجاهدین، زنان و کودکان جنایت علیه بشریت است

در این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی

اشرُفُ المُوًتِ قَتْلُ الشَّهادَه( پیامبر اسلام)

اَکرُمُالمُوًتِ اَلْقُتْلُ( علی علیه السلام)

آنچه مسلم است خون شهدا هرگز هدر نمی رود و مجازات اشغالگران صهیونیست حتما صورت خواهد گرفت.

شهادت، عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است. شهادت مرگی از راه کشته شدن است، که شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن فی سبیل الله، انتخاب می کند. یعنی شهید در راهی کشته می شود که هر دو ارزش آگاهانه و فی سبیل الله را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر((ص)) شریفترین و بالاترین نوع مردن است و علی(ع) آن را گرامی ترین نوع مردن می‌‌داند.

حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه، با هدف قرار دادن مجاهدین، زنان و کودکان جنایت علیه بشریت است که در آن تمامی معانی کینه، شقاوت و ناجوانمردی و ارعاب و خشونت تجسم یافته است.

رژیم صهیونیستی بیش از 7 دهه جنایت آشکار بر علیه مردم مظلوم فلسطین ذات پلید خود را بر همه دنیا روشن ساخته و جای هیچ حرفی را برای دفاع از عمل شنیع خود باقی نگذاشته است.

بر همه مردم دنیا و منطقه فرض است تا از مردم شریف و مظلوم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها حمایت نمایند و جنایات مکرر و جدید رژیم غاصب را محکوم کنند.

مقاومت فلسطین حق دارد از حقوق حقه خود دفاع و با دشمن خود مقابله کند و دشمن نیز یقین دارد که تاوان این ترورها را به زودی خواهد پرداخت.

از سازمان‌های حقوقی و بین المللی، دولت ها و علماء بلاد اسلامی انتظار می رود تا ضمن محکوم نمودن این جنایات ضد بشری و ددمنشانه گام های مناسب در مقابل این اقدام تروریستی اتخاذ کنند.

آنچه اکنون و در این شرایط حساس و سرنوشت ساز لازم است اتخاذ تدابیر واقعی و بازدارنده برای پایان دادن به این کشتارهای وحشیانه علیه مردم فلسطین و محکوم کردن مقامات رژیم صهیونیستی است که سعی در سرژوش گذاشتن روی بحران های داخلی خود دارند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در ریاست جمهوری ضمن تجلیل از همه شهدای مظلوم فلسطین و ستایش از مقاومت عزتمندانه ملت مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی شهادت این مجاهدان راه عزت و شرف و خاک فلسطین را به خانواده این شهیدان، ملت و گروه‌های مقاومت، به ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تسلیت گفته و یادآور می شود که همه توان خود را در حمایت از آنان به کار گیرد و امید واثق دارد طبق فرمایش رهبر معظم که فرمودند: فلسطین قطعا و یقینا در سایه ادامه استقامت به یاد ماندنی ملت فلسطین، وحدت گروه های مبارز جهادی حول محور مقاومت و ایمان و توکل به پروردگار آزاد خواهد شد و حامیان رژیم صهیونیستی نصیبی جز روسیاهی و بدنامی تاریخی نخواهند برد به واقعیت عینی مبدل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار