مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

معلمین شهید و شهدا، معلمان تمام‌ساحتی هستند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از اعضای ستاد شاهد گفت معلمان شهید و شهدا، معلمان تمام‌ساحتی هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمین شهید و شهدا، معلمان تمام‌ساحتی هستند

سید امیر شوشتری گفت: معلمین شهید و شهدا را یاد می کنیم، اینها معلمین تمام ساحتی بودند، آنها در مسیری گام برداشتند که با شهدا هم قدم شدند و از شهدایی بودند که چیزی کم نگذاشتند؛ باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را جدی تر بگیریم. شهدای بزرگ ما اگر شهید شدند با چه نیتی گام به این راه نهادند؟ دنبال چه بودند و به کجا رسیدند؟ آنها فقط یک هدف داشتند آن هم خدا بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با معلمان فرمودند در گذشته هم معلمین در آزمون های گوناگون سربلند بیرون آمدند. در دفاع مقدس معلمین کشور نزدیک به ۵ هزار شهید دادند، دانش آموزان هم تحت تاثیر نفس گرم چنین معلمینی به جبهه رفتند و ۳۶ هزار دانش آموز شهید ثمره آن است.

وی ادامه داد: اگر کتاب مدیریت سرداران و فرماندهان دفاع مقدس تدوین شود، همه مدیریت های جهان را زیر سوال می برد. یکی از این مدیریت ها مدیریت اخلاقی بوده که در دفاع مقدس از این نوع موارد بسیار داشتیم و موفق ترین مدیریت که مدیریت بر قلب ها بوده و این مدیریت هایی است که نیاز امروز ماست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: امیدواریم هر کسی هر قدمی در راه شهدا و ترویج راه شهدا برمی‌دارد، اجر الهی نصیبش شود و شهدا به ما کمک کنند کامل ترین بسته ها را برای بچه ها فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار