مدیر دبستان علاقبندنیا ملارد خبر داد:

دیدار دانش‌‌‌آموزان دبستان محترم علاقبندنیا با رییس جمعیت هلال احمر ملارد

ملارد (پانا) - مدیر دبستان پسرانه محترم علاقبندنیا از نشست تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه با رییس جمعیت هلال احمر ملارد با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اصول و اهداف این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش‌‌‌آموزان دبستان محترم علاقبندنیا با رییس جمعیت هلال احمر ملارد

اسماعیل یزدی، مدیر دبستان علاقبندنیا ملارد در تشریح این خبر گفت: هدف اجرای این برنامه برای دانش‌آموزان این بود که احساس نوعدوستی و نیکوکاری در آن‌ها نهادینه شود و خدمات انسان‌دوستانه را بشناسند و بیاموزند.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم دیگر در آموزش دانش‌‌‌آموزان این است که آنان با سازمان هلال احمر و کار و وظایف آن از نزدیک آشنا شوند، مسئولیت‌های این شغل را درک کنند، مواقع اضطراری را بشناسند، مدیریت بحران در شرایط دشوار را بیاموزند و اهمیت همیاری و همکاری را در شرایط بحرانی دریابند.

مدیر دبستان علاقبندنیا افزود: دانش‌‌‌آموزان همواره در معرض آسیب‌های حوادث طبیعی و غیرطبیعی هستند و چه بسا این امر کار آموزش و ایمن‌سازی از لحاظ خودایمن کردن را سخت می‌کند ولی ما‌ می‌کوشیم که همواره دانش‌آموزانی آماده برای مقابله با بلایا و سوانح طبیعی و غیرطبیعی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار، رضا سلیمی، رییس جمعیت هلال احمر ملارد، وظایف این نهاد داوطلبانه و نحوه فعالیت و عضویت در آن را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار