عضو شورای شهر تهران:

شهردار تهران گزارش اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل را در اختیار شورا قرار دهد

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران گفت از شهردار تهران درخواست می‌شود گزارش اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی و اعداد و ارقام را در اختیار شورا قرار دهد که ملاک نظارت و بازرسی باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تهران گزارش اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل را در اختیار شورا قرار دهد

مهدی اقراریان در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به نظر می رسد برخی همکاران نسبت به نقد عملکرد شهرداری تهران واکنش هایی نشان می دهند که ضروری است بگویم علاقمند نیستم به دلایل این رفتارها بپردازم، اظهار کرد: هیچ نماینده‌ای از نماینده دیگر برتر نیست و ما در جمع ۲۱ نماینده، فردی به عنوان نماینده‌تر نداریم و کسی که این رویه را دنبال می کند، اشتباه می کند.

وی با بیان اینکه نقد و تذکر وظیفه قانونی ماست، یادآور شد: نوع پیگیری ها منوط به پاسخ پیگیری های قبل است؛ در جلسه قبل در خصوص مصوبه شورا با محوریت گزارشگران فساد، موضوع را به صورت مکتوب به رئیس شورا ارائه کردم و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی نیز اعلام کرد که از رئیس سازمان بازرسی دعوت به عمل آورده تا اقدامات در جلسه این کمیسیون تشریح شود.

اقراریان ضمن تذکر به شهردار تهران درخصوص اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی، یادآور شد: از شهردار تهران می خواهیم که گزارش اقدامات انجام شده و اعداد و ارقام را در اختیار شورا قرار دهد که ملاک نظارت و بازرسی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار