معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش خود را موظف می‌داند به تک تک درخواست‌ها و انتظارات فرهنگیان رسیدگی کند

اصفهان‌(پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت مجموعه آموزش و پرورش خود را موظف می‌داند که به تک تک درخواست‌ها و انتظارات فرهنگیان و مواردی که در دیدار با مقام معظم رهبری مورد تاکید ایشان قرار گرفت رسیدگی کند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خود را موظف می‌داند به تک تک درخواست‌ها و انتظارات فرهنگیان رسیدگی کند

محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در مراسم تقدیر از معلمین نمونه استان اصفهان گفت: معلمان سربازان گمنام انقلاب در جای جای مخلتف کشور مسئولیت خطیر علم آموزی و تعلیم و تربیت آینده سازان کشور را به عهده دارند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ما ارتقاء شأن و جایگاه معلمی است و در این راستا رتبه بندی معلمان که یکی از دغدغه های دوازده ساله در دولت های مختلف مورد بحث و در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده و با عنوان شعار رئیس جمهور مطرح بود تحقق یافت و در دولت سیزدهم رتبه بندی اجرا شد.

کاظمی در خصوص رتبه بندی معلمان افزود: قطعا در این کار بزرگ و حجم عظیم با تعداد بیش از ۹۶۰ هزار اطلاعات رتبه بندی همکاران فرهنگی انجام شد‌.

وی در پایان اضافه کرد: مجموعه آموزش و پرورش خود را موظف می‌داند که به تک تک درخواست ها و انتظارات فرهنگیان رسیدگی کند و امیدوارم با اجرای این قانون زمینه ترقی و تربیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت کشور که در دیدار با مقام معظم رهبری مورد تاکید ایشان قرار گرفت و شأن و جایگاه مدرسه به ویژه مدارس دولتی ارتقاء پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار