به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم:

مناطق عشایری سرشار از امتزاج انسان با طبیعت و خلوص مردم است

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت مناطق عشایری سرشار از امتزاج انسان با طبیعت و خلوص مردم است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مناطق عشایری سرشار از امتزاج انسان با طبیعت و خلوص مردم است

نشست صمیمانه که به مناسبت هفته معلم و برای اولین بار صورت گرفته بود با حضور سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش، آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، محمد حسین جعفری مدیرکل امور عشایری و جمعی از نمایندگان معلمان عشایر استان از جمله فاطمه رمضانی راهبر آموزشی و تربیتی نماینده عشایر منطقه نوخندان برگزار شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این دیدار گفت: مناطق عشایری سرشار از امتزاج انسان با طبیعت و خلوص مردم است.امیدواریم بتوانیم در انجام وظایفمان در مقابل این قشر موفق باشیم و در حد توان با سرکشی به مناطق سکونت آنها از مشکلاتشان با خبر شویم.

آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: تمام توان خود را برای محرومیت زدایی عشایر بکار می‌گیریم و در تخصیص سرانه به مدارس عشایری تعجیل داریم.در زمینه وسایل کمک آموزشی عشایر امسال طرحی مبنی بر قرارگیری وسایل آزمایشگاه در صندوق ماشین راهبران آموزشی داریم تا وسایل در دسترس همه دانش آموزان و معلمان در سراسر استان قرار گیرد‌.

وی افزود: ما و شما در کنار هم و در یک سنگر هستیم، بی شک نقدهای سازنده شما باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف خواهد شد، از شما تقاضا داریم با نقدهای سازنده و بیان مشکلات و چالش های موجود ما را در خدمت رسانی هرچه بهتر یاری کنید.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار