مدیر دبیرستان شهید اکبرنژاد خلیل آباد:

هدایت تحصیلی مختص پایه نهم نیست

خلیل آباد(پانا)-مدیر دبیرستان شهید اکبرنژاد خطاب به والدین گفت هدایت تحصیلی مختص پایه نهم نیست و از ابتدای پایه نهم آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی مختص پایه نهم نیست

زهرا مالدار مدیر دبیرستان شهید اکبرپور در جلسه انجمن اولیاء و مربیان ویژه هدایت تحصیلی گفت: این جلسه صرفاً برای تحویل کارنامه های دانش اموزان برگزار شده است تا برای نوبت های اول و دوم توجه خاصی به دانش اموزان ضعیف داشته باشید. بلکه با کمک شما والدین بتوانیم برای هدایت تحصیلی به دانش آموزان کمک ویژه ای کنیم. هدایت تحصیلی مختص پایه نهم نیست بلکه شما از همان سال اول یعنی پایه هفتم زمانی که دانش آموزان وارد راهنمایی شدند، باید مراقب درس خواندن دانش آموزان باشید.

وی افزود: هدایت تحصیلی فقط برای پایه نهم نیست بنابراین هفتم و هشتم نمراتشان برای هدایت تحصیلی در سه پایه لحاظ می شود، مخصوصاً نمره ورقه هایشان پس امتحانات پایان ترمشان نیاز به دقت و توجه زیادی دارد.

مالدار اضافه کرد: محیطی را فراهم کنید تا دانش اموزان بتوانند درس بخوانند، یک محیطی فراهم کنید که آرامش داشته باشد و ضمناً فرزندانتان را با یکدیگر مقایسه نکنید، بخاط اینکه فرزندان از نظر هوش و استعداد مثل همدیگر نیستند.

دانش آموز خبرنگار: کوثر ناصریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار