اولین رویداد کسب و کار دانش‌آموزی منطقه‌ای شهرستان آران و بیدگل

اصفهان (پانا) - اولین رویداد کسب‌و‌کار دانش‌آموزی منطقه‌ای شهرستان آران و بیدگل همزمان با بزرگداشت روز معلم در محور تاریخی محله حاج امین شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین رویداد کسب و کار دانش‌آموزی منطقه‌ای شهرستان آران و بیدگل

مراسم بزرگداشت روز معلم از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با حضور پرشور مسئولان، معلمان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در محور تاریخی محله حاج امین شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. زهرا باغبان‌زاده، دبیر اجرایی این مراسم گفت: این جشنواره اولین رویداد کسب‌و‌کار دانش‌آموزی است که همزمان با روز معلم و هفته مشاغل در شهرستان اجرا شده و پیش از این دانش آموزان کارهای هنری، صنایع دستی و غذاهای سنتی را در مدارس بصورت غرفه‌ای و به منظور کسب و کار ارائه می‌کردند، اما امسال از هر مدرسه ۳ غرفه برتر انتخاب و در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

وی افزود: این جشنواره با هدف آموزش کسب و کار، ایجاد رقابت، درآمدزایی، کسب تجربه و آشنایی با یکدیگر در حیطه‌های مختلف کاری برای دانش آموزان برگزار شد.

دبیر اجرایی رویداد گفت: وجود سی غرفه، حضور هفتاد دانش‌آموز و بیش از ۱۵نفر از معلمان کار و فناوری و مدیران متوسطه اول، هنرجویان رشته حسابداری برای صندوقداری و سه هنرجوی عکاسی برای بحث مستندسازی و عکاسی جشنواره از دیگر ویژگی های این جشنواره است.

وی در ادامه افزود: با وجود برگزاری رویداد کسب و کار دانش‌آموزی برای اولین بار در سطح شهرستان، استقبال پرشور مردم و دانش آموزان غرفه‌دار رضایت بخش است.

لازم ه ذکر است بیست و پنج غرفه از متوسطه اول، دو غرفه هنرستان صالحیار، سه غرفه هنرستان امام خامنه ای و مدارس شرکت کننده شامل: کوثر ، فاطمه زهرا(س)، سیدالشهدا(ع)، نیکان، پیامبر اعظم (ص)، فرزانگان امین، امام زمان(عج)، زینب کبری(س)، آسیه، هنرستان شهید صالحیار، هنرستان امام خامنه ای هستند.

دانش آموز خبرنگار: محمد ظاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار