رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

72 دانش‌آموز البرزی به مسابقات قرآنی کشوری راه یافتند

کرج (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد 72 دانش‌آموز منتخب استانی که به مرحله کشوری راه یافتند در تیر و مرداد سال جاری به مسابقات مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
72 دانش‌آموز البرزی به مسابقات قرآنی کشوری راه یافتند

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز درخصوص برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان البرز گفت: این مسابقات با حضور دانش آموزان دختر و پسر متوسطه در بخش آوایی (قرائت تحقیق، مداحی، اذان، دعاخوانی، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم) و در بخش پژوهشی(تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، گفتمان مهدوی، انشای نماز) و با بهره مندی از بیش از ۷۰ نفر از داوران مجرب و متخصص در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده و حوزه علمیه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز در محیطی معنوی به رقابت پرداختند.

خانمحمدی اضافه کرد: همچنین در مرحله آموزشگاهی این مسابقات بیش از ۱۵۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده و حضور داشته‌اند و در مرحله منطقه‌ای نیز بیش از ۱۵ هزار نفر شرکت‌کننده به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: 72 دانش‌آموز منتخب استانی که به مرحله کشوری راه یافتند در تیر و مرداد سال جاری به مسابقات مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار