پانا گزارش می‌دهد؛

مادران صاحب فرزند دوم چگونه خودروی خود را دریافت کنند؟

تهران (پانا) - در راستای طرح حمایت از جوانی جمعیت، مادرانی که فرزند دوم به بعدشان بعد از تاریخ 8 آبان 1400 متولد شده‌اند و سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند، اسامی‌شان به شرکت ایران‌خودرو اعلام شده و چهار ماه دیگر می‌توانند خودروهای‌ خود را تحویل بگیرند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مادران صاحب فرزند دوم چگونه خودروی خود را دریافت کنند؟

تابستان 1401 بود که ایران‌خودرو اعلام کرد، در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در تاریخ آبان ۱۴۰۰ از سوی مجلس شورای اسلامی مصوب شده است، برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آن‌ها از تاریخ 8 آبان 1400 به بعد متولد شده‌اند، امکان ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات این شرکت را به قیمت مصوب فراهم کرده است و این مادران می‌توانند در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت‌نام کنند و از طرح‌های مختص «حمایت از جوانی جمعیت» استفاده کنند.

همان زمان اعلام شد که اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تأیید سازمان‌های ذی‌ربط برسد، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

مادرانی که پیامک دریافت کرده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند

اکنون مادرانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به‌عنوان «بخش سوم اولویت اول پیش‌فروش خودرو طرح مادران» به شرکت ایران‌خودرو اعلام شده است می‌توانند در این طرح شرکت کنند. برای این مادران پیامک از سر شماره خودروسازی ایران‌خودرو یعنی ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ ارسال شده است.

جزئیات شرایط ثبت‌نام خودرو برای مادران

گروه صنعتی ایران‌خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، ۳ خودروی پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، سورن پلاس دوگازسوز را ویژه برندگان طرح پیش‌فروش یکپارچه با موعد تحویل مرحله سوم تابستان با قیمت روز به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است در شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو، زمان تحویل خودروها شهریور اعلام شده و با مدل ۱۴۰۲ تحویل خواهند شد.

آن‌گونه که در اطلاعیه ایران‌خودرو آمده است، قیمت اعلام شده در این اطلاعیه نهایی نیست و کمتر از ۵۰ درصد قیمت نهایی محصول است. قیمت نهایی خودرو در این طرح، براساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

مبلغ پیش‌پرداخت برای حضور در این طرح چقدر است؟

اما متقاضیان باید چه مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت برای حضور در این طرح پرداخت کنند؟ براساس جدول منتشر شده در سایت ایران‌خودرو، پیش‌پرداخت دناپلاس ۲۱۷ میلیون تومان است. مبلغ علی الحساب پژو ۲۰۷ دستی ۱۲۷ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۶۷ میلیون تومان است. متقاضیان خرید سورن پلاس بنزینی و دوگانه‌سوز هم باید به ترتیب ۱۳۲ و ۱۴۹ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند.

فرد منتخب مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی ir.ikco.esale واریز کند تا ثبت‌نام اولیه او کامل شود. عدم واریز کامل پیش‌پرداخت خودرو به معنای انصراف از طرح خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار