معاون وزیر آموزش و پرورش:

آرمان مهدویت و حیات طیبه در گام دوم انقلاب بر عهده آموزش و پرورش است

تبریز(پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آرمان مهدویت و حیات طیبه در گام دوم انقلاب بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است، بر لزوم یاری همه منابع تربیت و ارگان‌ها، مثل جامعه و خانواده‌ها به سیستم تعلیم و تربیت را در این راستا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آرمان مهدویت و حیات طیبه در گام دوم انقلاب بر عهده آموزش و پرورش است

در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و هشتمین دوره مسابقات فرهنگیان استان آذربایجان شرقی؛ احمد محمودزاده گفت: آرمان مهدویت و حیات طیبه در گام دوم انقلاب بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده که ماموریتی حساس و خطیر است و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به تحقق آن نیست، از این رو باید همه منابع تربیت و ارگان ها مثل جامعه و خانواده ها سیستم تعلیم و تربیت را یاری کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تاکیداتی که مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه آموزش و پرورش و معلم فرمودند برای ما بسیار راهگشا بود تا بتوانیم خدمات بهتری در عرصه های مختلف به معلمان و دانش آموزان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مدارس در امر تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی با برجستگی های علمی و اخلاقی نقش اصلی را دارند و باید برای تقویت مدارس اقدامات جدید و خلاقانه انجام داد.

وی در ادامه افزود: وظیفه یک نوجوان و جوان در کلام رهبر انقلاب، تقوا داشتن است چرا که بزرگترین سرمایه را برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی همین تقوا است.

محمودزاده به نقش آفرینی در عرصه های مورد نیاز کشور اشاره کرده و گفت: جوان مومن و انقلابی باید در شرایط مختلف در عرصه های اقتصادی و علمی و فناوری و... کمک حال کشورش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار