مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

دولت، مشکلات آموزش و پرورش البرز را ویژه ببیند

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز در نشست آموزگاران البرزی با معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد دولت انقلابی مشکلات آموزش و پرورش البرز را ویژه ببیند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت، مشکلات آموزش و پرورش البرز را ویژه ببیند

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به همت مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، نشست جمعی از آموزگاران البرزی به مناسبت گرامیداشت روز معلم با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.

وی افزود:دولت مردمی و انقلابی مشکلات آموزش و پرورش این استان را در بخش نیروی انسانی، ساخت فضای آموزشی، پرورشی ، ورزشی و همچنین استقرار اداره های جدید آموزش و پرورش ویژه ببیند.

حجرگشت عنوان کرد: این نشست با حضورمعاون سیاسی استانداری البرز، معاونان تربیت بدنی و سلامت و آموزش ابتدایی و رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ نفر از آموزگاران مدارس در این نشست حضور داشتند که به بیان مطالبی در حوزه تعلیم و تربیت و مشکلات و خواسته های معلمان در امور مختلف پرداختند.

حجرگشت در ادامه بیان کرد: معلمان از دغدغه های آموزشی و تربیتی در دوران پس از کرونا به خصوص در فضای مجازی ، آسیب های اجتماعی و ضرورت توجه مسئولان به کمبود زیرساخت ها در حوزه آموزش و پرورش البرز سخن گفتند.

در پایان نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد با اهدا گل، لوح و هدیه از زحمات آموزگاران تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار