معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

«تغییر نسل» یکی از مهمترین اهداف دشمنان جمهوری اسلامی است

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت دشمن حساب ویژه‌ای برای تغییر نسل در جمهوری اسلامی باز کرده و مواجهه درست با آن، هوشیاری و مدیریت متولیان دستگاه تعلیم و تربیت را می‌طلبد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
«تغییر نسل» یکی از مهمترین اهداف دشمنان جمهوری اسلامی است

رضا شریفی در همایش بزرگ اجتماع فرزندان روح الله که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور دانش آموزان دختر و پسر زاهدانی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و قدردانی از اندیشه آسمانی معلمان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ایران اسلامی چهار نسل انقلاب کننده، مدافع انقلاب، جهاد و سازندگی و هم اکنون نیز نسل دشمن شناس و بصیر را به خود دیده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن حساب ویژه ای برای تغییر نسل در جمهوری اسلامی باز کرده است، ادامه داد: باید تلاش کنیم در همه حوزه ها و عرصه ها برای نسل فعلی برنامه داشته باشیم و شرایط سخت را به فرصت تبدیل کنیم.

رضا شریفی خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: قدر خودتان را بدانید و به آینده کشور اطمینان و امید داشته باشید و بدانید که دشمن برای تک تک شما برنامه ریزی کرده است؛ پس با تلاش و کوشش صورت دشمن را به زمین بزنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار